Жыву ў Беларусі - тым і ганаруся

Инсценировка по мотивам белорусской народной сказки:"Коцiк, пеўнiк i лiсiца"

Воспитанниками средней группы №6 в рамках нерегламентированной деятельности была разыграна театрализованная инсценировка по мотивам белорусской народной сказки:"Коцiк, пеунiк i лiсiца"

свернуть

Занятак по адукацыйнай галіне "Развiцце маўлення i культура маўленчых зносiн" на тему:"Якi бывае посуд" 

В рамках второй годовой задачи с воспинниками средней группы №6 было проведено занятие по образовательной области:"Развiцце маулення i культура мауленчых зносiн" на тему:"Якi бывае посуд" 

свернуть

Занятак по адукацыйнай галіне:"Развiцце маўлення i культура маўленчых зносiн" на тэму:"Знаемства с беларускiм касцюмам"

В рамках второй годовой задачи с воспитанниками средней группы №6 было проведено занятие по образовательной области:"Развiцце маулення i культура мауленчых зносiн" на тему:"Знаемства с беларускiм касцюмам"

свернуть

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін"

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін" для выхаванцаў другой малодшай групы па тэме: "Прывітанне і развітанне". Выхавальнік Мароз Вольга Вiктарауна.

свернуть

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін"

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін" для выхаванцаў старэйшай групы па тэме: "Па старонках любімых казак". Выхавальнік Ушынская Л.А.

\

свернуть

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін"

Адкрыты занятак по адукацыйнай галіне "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін" для выхаванцаў сярэдняй группы па тэме: "Беларуская хата гульнямі ды казкамі багата". Выхавальнік Хадорчанка Т.А.

свернуть

«МАЯ РАДЗІМА – РЭСПУБЛІКА БЕЛАРУСЬ»

Гульнявы дапаможнік

Альбом

«МАЯ РАДЗІМА – РЭСПУБЛІКА БЕЛАРУСЬ»

 

АДУКАЦЫЙНАЯ ГАЛІНА:“Развіцце маўлення і культура маўленчых зносін”, “Дзіця і грамадсва”

МЭТА: фарміраванне ў выхаванцаў любові да роднай прыроды, да гістарычнага мінулага, нацыянальнай культуры.

ЗАДАЧЫ:

cадзейнічаць усведамленню прыналежнасці выхаванцаў да грамадства ў цэлым, развіццю творчых і арганізатарскіх здольнасцей, цікавасці да сацыяльнай рэчаіснасці;

cпрыяць фарміраванню нацыянальнай свядомасці выхаванцаў, уяўленняў пра культурныя каштоўнасці, дзяржаўныя і народныя святы, прыродныя сімвалы Рэспублікі Беларусь;

cтвараць умовы для выхавання пачуцця любові да роднага краю і гонару за яго.

ПРАВІЛЫ ВЫКАРЫСТАННЯ:

Альбом “МАЯ РАДЗІМА – РЭСПУБЛІКА БЕЛАРУСЬ” – гэта сучасны сродак навучання ў выглядзе альбома, які створаны з мэтай выканання навучальных і гульнявых заданняў. На яго старонках размешчаны наступныя элементы: “Дзяржаўная сімволіка”, “Карта тэрыторыі Рэспублікі Беларусь з гербамі абласцей”, “Нацыянальны касцюм”, “Беларускія святы”, “Традыцыйныя стравы”, “Беларускія промыслы”, “Беларускія пісьменнікі і паэты”, “Прыродныя сімвалы Беларусі”.

Дыдактычныя гульні, практыкаванні, якія адпавядаюць праграме дашкольнай адукацыі і накіраваны на тое, каб прывіць выхаванцам любоў да Радзімы, прыроды, роднай мовы.

Альбом мае практычнае значэнне. Ім могуць карыстацца выхаванцы як індывідуальна, так і ў калектыўнай працы разам з педагогам.

“Дзяржаўная сімволіка”

Дыдактычная гульня: Карта тэрыторыі Рэспублікі Беларусь з гербамі абласцей

Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб геаграфічным размяшчэнні абласцей Рэспублікі Беларусь, аб выдатных мясцінах нашай Радзімы.

Дыдактычная гульня садзейнічае развіваццю ўвагі выхаванцаў, памяці, фарміраванню ўяўленняў аб карце Рэспублікі Беларусь, абласных цэнтрах нашай краіны, размяшчаць гербы, на тыя вобласці, да якіх яны адносяцца. З дапамогай Qr-кода выхаванцы змогуць паглядзець відэа пра Рэспубліку Беларусь.

Дыдактычная гульня: Нацыянальны кастюм

Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб прадметах беларускага нацыянальнага касцюма.

Дыдактычная гульня садзейнічае развіццю навыкаў выразнай перадачы гульнявых вобразаў, фарміраванню пазнавальных інтарэсаў. У ходзе гульні выхаванцам прапануецца расказаць пра яго асаблівасці, адзначыць элементы ўпрыгожвання касцюма.

Дыдактычная гульня: Беларускія святы

Мэта:развіццё ўяўлення аб беларускіх святах.

Дыдактычная гульня садейнічае развіццю ўвагі выхаванцаў, памяці. З дапамогай педагога праз Qr-код больш падрабязней раскажа пра гэтыя святы.

Дыдактычная гульня: Традыцыйныя стравы.

Мэта:фарміраванне ўяўленняў пра традыцыйныя стравы беларускага народа.

Дыдактычная гульня садзейнічае развіццю ўвагі выхаванцаў, памяці, цікавасці да традыцыйных страў беларускага народа і з якіх прадуктаў харчавання яны складаюцца.

Дыдактычная гульня: Прыродныя сімвалы Беларусі

Мэта:фарміраванне ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі (сасна, зубр, бусел, кветка лёну, канюшыны, васілёк і т.д.), выхаванне патрыятычных пачуццяў.

Дыдактычная гульня садзейнічае развіццю памяці з выкарыстаннем праёмаў для запамінання, фарміраванню ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі. У ходзе гульні выхаванцам прапануецца сабраць малюнак і назваць сімвал Беларусі.

Дыдактычная гульня: Беларускія народныя промыслы

Мэта: развіццё ўяўленняў аб традыцыйных рамёствах беларусаў.

Дыдактычная гульня садзейнічае развіццю ўвагі выхаванцаў, памяці,абагульняць і ўдакладняць уяўленні аб ткацтве, ганчарстве, саломапляценні і т.д.

АЎТАР: Ніканава Марына Рыгораўна.

свернуть

“ПАЗНАЕМ РАДЗІМУ КОЖНЫ ДЗЕНЬ”

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

“Яслі – сад № 85г. Віцебска"

 

Гульнявы дапаможнік

Лэпбук

“ПАЗНАЕМ РАДЗІМУ КОЖНЫ ДЗЕНЬ”

(для дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту)

 

АДУКАЦЫЙНАЯ ГАЛІНА:“Развіцце маўлення і культура маўленчых зносін”, “Дзіця і грамадсва”

 

МЭТА: Далучаць  дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту да нацыянальнай беларускай культуры

ЗАДАЧЫ: фарміраваць  ў выхаванцаў асобу грамадзяніна Рэспублікі Беларусь праз веды беларускай нацыянальнай культуры; актывiзаваць мысленне і маўленчыя здольнасці выхаванцаў у гульнявой дзейнасці; выхоўваць пачуццё павагі і беражлівыя адносіны да духоўнай спадчыны беларускага народа

ПРАВІЛЫ ВЫКАРЫСТАННЯ:

Гульнявы дапаможнік, які прызначаны для індывідуальнай і сумеснай гульнявой дзейнасці, уключае ў сабе комплекс дыдактычных гульняў і гульнявых практыкаванняў па далучэнню дзяцей дашкольнагя ўзросту, да беларускай нацыянальнай кудьтуры. Змест: “Беларускія пісьменнікі”, “Беларуская палічка”, “Традыцыйныя стравы”, “Прадметы хатняга ўжытку”, “Беларускія святы”, “Беларускія народныя рамёствы”, “Загадкі”, “Беларускі арнамент”, “Беларускі націянальны касцюм”

 

АЎТАР: Хадорчанка Таццяна  Аляксееўна, выхавацель дашкольнай адукацыі

свернуть